Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Любов Краснова, директор ГНТН м.Кіровограда |
|
Моделювання відкритої соціально-педагогічної системи “Школа майбутнього”
| 08.12.2013, 23:26 |
Гімназія представляє:
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ З ПРОБЛЕМИ: "Моделювання відкритої соціально-педагогічної системи "Школа майбутнього”, яка включатиме комплекс: загальноосвітня школа I-III ступенів, гімназія, ліцей, науково-методичний центр на 2007-2013 рр.”Завдання дослідження: здійснити реконструкцію матеріально-технічної бази та оновити обладнання школи нового типу; розробити та здійснити експериментальну перевірку ефективності інноваційної моделі закладу;
створити інноваційну відкриту соціально-педагогічну систему "Школа
майбутнього”, через об’єднання загальноосвітньої школи I-III ступенів,
гімназії, ліцею, НМЦ у єдиний комплекс; розробити і
експериментально перевірити систему використання інноваційних освітніх
та інформаційних технологій навчання; розробити науково-методичний
супровід виявлення та розвитку обдарованих учнів; впровадження здоров’я
зберігаючих технологій; розробити науково-методичний супровід системи допрофільного та профільного навчання; розробити науково-методичний супровід систему дистанційного навчання в умовах навчально-виховного комплексу; концептуально обґрунтувати систему виховної роботи на основі історико-культорологічного підходу; запровадити проектно-цільове управління навчально-виховним процесом.
Гіпотеза дослідження:моделювання відкритої соціально-педагогічної системи "Школа майбутнього” буде ефективним, якщо: забезпечити комплексний підхід до створення структури інноваційного освітнього закладу; забезпечити багатовекторну траєкторію освітньої діяльності учнів; забезпечення вдосконалення професійної майстерності на базі навчального комплексу; забезпечення системи проектно-цільового управління інноваційним закладом; забезпечити формування інноваційного інформаційного освітнього простору. Науково-педагогічні
принципи експерименту, на основі яких здійснюється
дослідно-експериментальна робота у закладі нового типу, узгоджуються із
загальними педагогічними принципами та віддзеркалюють сучасний рівень
розвитку і напрями реалізації нової освіти в Україні: принцип
пріоритету розвивального, компетентного навчання, що забезпечує
безпосередній вплив навчання на розвиток дитини, формування у неї
ключових компетенцій; науковості; природовідповідності;
принцип гуманізації освіти, який передбачає утвердження духовних
цінностей як першооснови у визначенні змісту освіти, формування цілісної
гармонійної картини світу, полягає в олюдненні знання, в рішучому
повороті освіти до особистості учня, у забезпеченні сприятливих умов для
розвитку його здібностей і творчого потенціалу; системності, який
забезпечує цілісність освіти як єдиного комплексу гуманітарних,
природничих, математичних та суспільних наук; наступності; активності і самодіяльності суб’єктів освітнього процесу. Методи дослідження:
теоретичний і порівняльний аналіз нормативно-правових актів, документів
і матеріалів з питань реформування системи освіти, аналіз філософської,
педагогічної, методичної, соціологічної, психологічної літератури
(монографії періодичні видання, матеріали науково-практичних
конференцій, навчальні програми, посібники тощо), узагальнення отриманої
інформації; системного аналізу; теоретичне моделювання; діагностичні (анкетування, опитування, бесіди, соціометричні, прогностичні, обсерваційні тести); констатуючий, формуючий та контрольний експерименти.
|
Категорія: Мої файли | Додав: Володимир
|
Переглядів: 420 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|