Четвер, 26.04.2018, 14:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [5]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Любов Краснова, директор ГНТН м.Кіровограда
Головна » Файли » Мої файли

Моделювання відкритої соціально-педагогічної системи “Школа майбутнього”
08.12.2013, 23:26

Гімназія представляє:

/Files/images/Емблема ШМ ГНТН.JPG

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ
РОБОТУ З ПРОБЛЕМИ:

"Моделювання відкритої соціально-педагогічної системи
"Школа майбутнього”,
яка включатиме комплекс:
загальноосвітня школа I-III ступенів, гімназія, ліцей,
науково-методичний центр
на 2007-2013 рр.”

https://www.youtube.com/watch?v=h39t2sRkJr0

Завдання дослідження:


 здійснити реконструкцію матеріально-технічної бази та оновити обладнання школи нового типу;
 розробити та здійснити експериментальну перевірку ефективності інноваційної моделі закладу;
 створити інноваційну відкриту соціально-педагогічну систему "Школа майбутнього”, через об’єднання загальноосвітньої школи I-III ступенів, гімназії, ліцею, НМЦ у єдиний комплекс;
 розробити і експериментально перевірити систему використання інноваційних освітніх та інформаційних технологій навчання; розробити науково-методичний супровід виявлення та розвитку обдарованих учнів; впровадження здоров’я зберігаючих технологій;
 розробити науково-методичний супровід системи допрофільного та профільного навчання;
 розробити науково-методичний супровід систему дистанційного навчання в умовах навчально-виховного комплексу;
 концептуально обґрунтувати систему виховної роботи на основі історико-культорологічного підходу;
 запровадити проектно-цільове управління навчально-виховним процесом.

Гіпотеза дослідження:

моделювання відкритої соціально-педагогічної
системи "Школа майбутнього” буде
ефективним, якщо:
 забезпечити комплексний підхід до створення структури інноваційного освітнього закладу;
 забезпечити багатовекторну траєкторію освітньої діяльності учнів;
 забезпечення вдосконалення професійної майстерності на базі навчального комплексу;
 забезпечення системи проектно-цільового управління інноваційним закладом;
 забезпечити формування інноваційного інформаційного освітнього простору.

Науково-педагогічні принципи експерименту, на основі яких здійснюється дослідно-експериментальна робота у закладі нового типу, узгоджуються із загальними педагогічними принципами та віддзеркалюють сучасний рівень розвитку і напрями реалізації нової освіти в Україні:
 принцип пріоритету розвивального, компетентного навчання, що забезпечує безпосередній вплив навчання на розвиток дитини, формування у неї ключових компетенцій;
 науковості;
 природовідповідності;  принцип гуманізації освіти, який передбачає утвердження духовних цінностей як першооснови у визначенні змісту освіти, формування цілісної гармонійної картини світу, полягає в олюдненні знання, в рішучому повороті освіти до особистості учня, у забезпеченні сприятливих умов для розвитку його здібностей і творчого потенціалу;
 системності, який забезпечує цілісність освіти як єдиного комплексу гуманітарних, природничих, математичних та суспільних наук;
 наступності;
 активності і самодіяльності суб’єктів освітнього процесу.

Методи дослідження:

 теоретичний і порівняльний аналіз нормативно-правових актів, документів і матеріалів з питань реформування системи освіти, аналіз філософської, педагогічної, методичної, соціологічної, психологічної літератури (монографії періодичні видання, матеріали науково-практичних конференцій, навчальні програми, посібники тощо), узагальнення отриманої інформації;
 системного аналізу;
 теоретичне моделювання;
 діагностичні (анкетування, опитування, бесіди, соціометричні, прогностичні, обсерваційні тести);
 констатуючий, формуючий та контрольний експерименти.

Категорія: Мої файли | Додав: Володимир
Переглядів: 220 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018